Tuesday, October 19, 2010

Hari pertama bekerja (part 3)

dengan x semena2... balik je umah gua sambar si cekodok yg dah montok... gua genyeh2 kepala dia... cuit2 kaki dia.. bagi dia makan... ajak dia tgk kolam ikan yg se-pek-et (kecik) itu... main geletek2 dia... belai2 dia... then masuk umah gua meraung sorang2 sebelum parents gua balik keje... gua xmau sorg pon tau gua nangis kecuali cekodok.. sayu je hati...


gua depress... tetibe sifat barbie gua muncul... sgt ge-girl dan ayu... menangis hiba habis sbb jiwa terseksa...


kesimpulannya.. keje baru menyeksakan jiwa dan raga.... aargggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

3 comments:

BISKUTMARIE(",) said...

ape salahnye lu skalikan je entri lu ni...
saje nak tunjuk mcm bnyk entri la...
hahaha...

keje baru mmg macam tu...
dlu mse gua baru² keje, 6 bulan gua lunch sorang²...
sume usha gua atas bawah..
skunk ni sehari gua tak keje, 15 call gua dapat...

tunjukkn kehebatan lu kat die orang...
dorang xtau tu lu ade blog...
kalu dorang tau mesti dorang respect kat lu...

aYongCasPer said...

uikk...relex ler beb..baru sket kena dah penyek macam ayam penyet plakk..jiwa kena kental beb...bak makan kentang yg rangup...krup krup bunyinye...lalallala

kupu-kupu biasa said...

biskutmarie.. hahaha.. pandai pon... mmg gua saje nak nampak banyak... kang kate gua x update plak... neway thanks.. gua mmg down gila keje ni... hari2 kerani buli gua...



ayong... sini lagi teruk dari makcik2 senah tingkat 17 ye.. so paham2 sendiri camne tersiksanya diriku ini..