Thursday, January 6, 2011

Anda nampak buduh..

semalam adik gua tgk final Dewi Remaja..

ye.. adik gua.. gua nk tgk crita korea dia x bg.. remote astro simpan dalam seluar... JIJIKSSS..

anyway..

gua x paham apsal org nk bersorak riang walaupon jawapan finalis suma bangang2 dan rekaan semata2.. jawapan budget baik.. budget intelektual walaupun gua yakin jawapan gua masa oral UPSR dulu lagi brilliant..

pergerakan bibir mereka bila berbicara sgt annoying.. budget nk buat bibir nampak munghil (camni ke eja nya?.. gasaklah..hahaha)

yg gua paling x paham, nape gua join tgk cite yg macam haram tu????... buduh.. buduh.. buduh..

adakah gua sudah mula memasang impian utk join next year? kalau benar, adakah mereka akan amik org plus size ala2 beyonce cam gua ni?.. adakah kualifikasi pelajaran gua sudah melebihi dari jangkaan mereka??.. adakah gua cukup gedik utk menyertainya?.. cukup bimbo kah gua?.. bolehkah gua memakai jeans dan t-shirt lusuh serta slipar toilet sebagai pakaian rasmi gua??.. adakah gua perlu start berlatih melambai gemalai?..


MADERRRRFAKERRR!!!.. (gua ter-influence dgn alia.. yes alia u.. budget ko baca blog ni.. hahaha.. ayat ni dah jadi ayat peberet gua lak.. indah lak bunyi.. cam haram perangai.. hahaha)


ok sambung... gua ulangi lagi sekali MADERRRRFAKKKERRRR!!!..

ha ah... madderfakker sbb gua buduh gila pegi angan2 nk join dewi remaja (sila baca semula angan2 diatas..)... vavi ekor pusing.. jahanam..


**harini bos gua number 4 balik opis... gua x berapa ceria.. sbb bila dia balik je gua turun pangkat jadi kerani dan PA serta pencacai dia sedangkan keje gua menimbun x siap lagi... lain kali gua cerita camne susur galur aras tingkat opis gua ni..

2 comments:

Alia said...

LOLOLOL

Kau pon TERtengok ke Dewi Remaja tu, sumpah aku rasa nak tercirit bila dengar jawapan diorggg hahahaaa!!

And yesss! I do read your blog! :D:D:D:D

kupu-kupu biasa said...

ha ah.. tertengok.. sila jgn buat spekulasi aku layan plak cite ni... hahaha.. malu aku... mana nk letak muka klu org kampung tau aku tgk.. eh silap.. tertengok cite tu... haha..