Friday, January 14, 2011

Gua yang femes..

Ha ah..

femes tahap haram..


especially nak dekat2 bulan februari ni...


kad kawen berduyun2 datang umah... tensi gua.. nanti sure kena kwiri dgn mak gua... adeiii... diaorg ni saje je nk gua kena bebel back to back.. nanti start ah mak gua guna ayat sedih dia "ntah mak ni sempat ntah tidak tgk kakak kawen.. makin meningkat umur kakak makin meningkat juga umur mak".... duusshhhh dusshhh pengsan..


Ni blom jemputan kawen thru fesbuk lagi... errr sori ye.. gua x layan... lu nk jemput sila bg kad.. jgn kedekut... main tag2 kat fesbuk sgt cheapskate.. gua nak kad sendiri.. ehhh jap... gua pon kompius dgn statement sendiri... kejap cuak dapat kad kawen... kejap xmau kad fb nak kad real... apakah???.. apa yg lu mau ni??... hahahahaha.. ok depress..


neway, tadi gua gi Program Membudayakan Al-Quran... (ye kengkawan... ngaji... gua xde lah Nirrojim sgt... hahahahaha...)


ok sambung balik.. budak sebelah gua tunjuk screen hp dia ada pic bf dia... tersengih2 budak tu sensorg... pastu gua tanya dia "wallpaper bf awak pic siapa?"... budak tu berhenti sengih... "kereta dia".. jawab dia perlahan...


get what i mean?.. girl selalu shok sendiri letak pic bf kat screensaver or wallpaper or whatever shit... bfnya plak x terlintas nak letak pic awek dia... hahahahaha... untuk pengetahuan lelaki2 diluar sana, gf lu sure akan rasa terharu klu tau lu letak pic dia or pic lu dgn dia as wallpaper handphone... rasa mcm lu igt kat dia always.. seriouss...

untuk fb pula... pic pon dh cukup... xyah letak caption yg sgt pundekkkkk meloyakan tekak... such as "papa syg mummy"... what the hell pundekkkssss.. (gua selalu terlintas dgn caption begini di FB... yuccckkkkkksss.... Euuuuuwwww... tapi gua tetap tgk gak pic tu utk mengutuk... ahahahahaha)



**MR letak pic umah gua as wallpaper dia... gua rasa dia nak rompak rumah gua... hahahahaha...

4 comments:

DeeIshak said...

pic rumah ?
perghh !
sooooooo suweeeeetttt ..
muahaha

Aleen Aiden said...

wa rase pmpuan sbelah lu tu cukup sentap taim die jawab "kete die".arghh!rugi wa xde d tempat kejadian.kah3

kupu-kupu biasa said...

cendawan.. pic rumah sweet ke?.. hahahaha... baik dia letak pic gua.. lg sweettt.. hehe.. (ok fine gua merepek.. xde sebab dia patut letak pic gua.. hahaha)

aleen.. sentap mentap jugak lah.. ala budak baru setat bercinta gitu ah... semua indah... pic bf dimana2..

Anonymous said...

(vanilla-lpew password)huhuhuhuhuhuhu
bblik pd entry....stuju ngan kupu2....kot yew pown kowg tgh hngat bcnta,xyah la nk announce kasi 1 dunia thu btpa kowg syg gle 0r cnta mti kt c0uple kowg 2.....smpan tuk kowng2 jew......mcm la kowg jew yg brcnta.....owg lain pown brnta gak,tp xkcoh2 pown........... wat owg lain mnyampah n nk mnyumpah kowg jew.....