Friday, January 28, 2011

Renjis-renjis

mesti lu igt gua nk kawen kan?..

lagu kawen dh hebat dh ni...

tapi sygnya bukan renjis-renjis ni yg gua maksudkan... renjis dengki..

Renjis-renjis pasir sungai yg putih gebu kat periuk nasi gua.. cantik je renjisan tu... mcm kimak gampang anjing bulldog.. so xyah lah gua cite pasal opis baru gua ni... sbb x lama rupanya.. gua kena transfer... x jauh pon.. opis depan tu je.. tapi gua hangen lah... apa salah gua?.. gua x pernah kacau dia pon... tergamak dia cadangkan nama gua utk pen-transfer-an... anjing kurap tol..

gua tensi..

sila hiburkan hati gua.. hehehe...

**actually ada hikmahnya kena tukar... kawan gua yg sehati sejiwa dgn gua kat opis ni pon nak transfer tmpt lain... xde makna gua nk keje sorg2 kat opis yg camni... buat tekanan perasaan je..

3 comments:

TheChekJah said...

mmg ada hikmah... setiap sesuatu pasti ada hikmah... so, jgn mudah menyesal.. tu cooobaaan...

kupu-kupu biasa said...

yup... harap2 begitu lah.. cuma pelik.. gua sikit pon x kacau org.. gua xde beza2 kan pon staff rendah atau tinggi.. x sangka ada juga yg dengki..

qin zyie said...

tgok title post tdi mmg egt u nk kwen..sbarlah..dugaan 2..be strong ye:)