Sunday, March 27, 2011

gigit-gigitan..

gua paling benci kalau gi beli belah or berurusan dgn sape2 yg ada luv bite di leher or tengkuk or mana2 daerah badan yg gua ble nampak kejadah benda tu... sgt distracting... serious...

kot iye lu dh horny or bini lu ganas or whatever shit, ble x buat tempat tertutup yg org x nampak?.. coz gua bukan jenis yg suka tau hal peribadi lu...

fine lu dh kawen and suka hati lu lah nak buat luv bite kan?.. tapi lu sedar x kita ni masih lagi menerapkan budaya timur dan adab sopan?..

lu telah buat gua xleh fokus apa lu cakap... hahaha.... gua dok tgk benda tu je... klu lu x segan gua tenung leher lu tu terpulang... tapi gua xleh larikan mata gua... mata gua ni yg degil sgt nak fokus apa yg lu tayang... cerita sensasi private life lu... gua x mintak tapi lu yg tunjuk... hehehe...

gatal?.. naahhh... gua x gatal.. cuma gua hairan... nape lu cam bangga tayang benda tu?.. kat org yg x kawen lg lak tu.. x malu ke?.. atau ini satu cara nak share satu dunia yg wife lu terer buat luv bite?.. serious??..

**dulu masa gua kat uni.. room mate-room mate gua but demonstrasi buat luv bite kat lengan sendiri.. sumpah lawak... gua tukang tengok and decide sape punya paling merah... cam haram kan perangai?.. hahahaha... gua x join sbb x reti gua nak buat sedut2 gitu.. dah ah baru bukak braces... x pasal2 senget balik gigi gua...

No comments: