Monday, March 21, 2011

khas buat mereka yg x paham naluri Johan gua..

gua tgh down..

masih down... vavi..

gua tgh sekat air mata dari jatuh.. (tu pon sbb hingus dah berkoyan.. which membawa kepada hidung berdarah... xtau apa kaitan tp itulah yg berlaku)

gua lupa yg gua xleh nangis... e'time nangis gua sakit..

klu x silap kali terakhir gua nangis besar ialah masa atuk gua meninggal..

neway... harini banyak suara2 sumbang gelak besar riang gembira meng-anjing gua sbb gua sad pasal kucing gua hilang JE katanya... x avril... sgt barbie... vavi... lu igt avril x nangis ke syaitoonn?

gua x respon... gua xtau camne nk ckp yg kucing gua ni dh x macam kucing.. tp mcm family... (cuma family versi tido dalam kandang and xleh masuk umah coz takut kencing merata... which ada je family kita yg perangai gitu tak?.. hahahaha)..

anyway, ni pic khas utk mereka2 yg vavi gelakkan gua dan buat remark sinis bila tau reason gua sedih.. pundekkk and middle finger for u...


NAhhh... amik ni!! kucing gua bg middle finger... hehehehehe... ok x lawak... gua sedih ni... ciaww...


**gua xde mood nak update blog... tapi nk update gak sbb gua jumpa pic ni... hahaha... uwaaaaa... rindu...

**sila pujuk gua... gua mmg gedik dan suka dipujuk... hahaha... macam haram statement!!..

**neway, zaman skang ni mcm ramai plak dak2 opis mate lama gua ada blog.. gua x bace pon sbb agak bosan (mainly cite arini nak masak ape utk suami and ayat2 manja nak ckp dgn suami.. serious nak muntah and xmau tau dah)... and gua xnak diaorg tau gua ada blog... hahaha.. nak mampos??.. kang gila kantoi pasal kak jenin tu... kompem diaorg ble agak sape yg tulis.. hahaha...




**cekodok... balik lah.. gua dh risau ni.. dah few nites mimpi lu... gua takut tu petanda lu dh mati dikunyah2 dan disedut2 babat lu dek org vietnam kat area ni.. dammnnnn... sedihhh dowhhhhh...

No comments: