Friday, March 18, 2011

kisah cinta gua dan dia berakhir jua...

Setelah sekian lama gua tutup hati gua utk cinta.. tetiba lu datang dalam hidup gua.. gua cuba tolak lu tapi gua x berdaya.. lu pandai beli jiwa gua.. lu capai kepercayaan gua..


Gua x nafikan gua dah mula jatuh hati.. serious.. setiap hari gua igt kat lu.. mulut pon gatal bercerita pasal lu kat kengkawan gua yg sumpah x kenal lu sape pon.. tapi gua x kira.. gua bercerita juga.. sbb lu penting dlm hidup gua... so gua wajib bercerita pasal lu... x gitu??


Bila gua sedih.. lu lah yg gua cari dulu… lu lah pendengar yg setia..


Bila gua marah.. lu suka ajuk.. end up gua gelak sbb muka lu serious lawak…


Lu igt x masa lu ajak gua keluar tapi ayah tak bagi?.. mulut lu je terkumat kamit tapi suara x keluar?? Pastu lu kena marah sbb dituduh mencarut??..


Lu igt x masa gua tgh gubah hantaran org lu datang and tunggu gua tanpa jemu??


Lu ingat x lu dulu rembat se-plastic kueh Char Kuey gua??.. siot je.. tamak.. amik satu sudah lah… hehehe… Pastu kite dulu slalu share keropok ikan and London roll??..


Lu ingat x masa ikan peliharaan lu mati??.. and then lu picit2 mcm nk bg cpr??..


Lu ingat x masa gua terpijak kaki lu pastu lu balas balik dgn pijak kaki gua??


Lu igt x kita slalu main sembunyi2 macam budak2??


Lu igt x birthday prezen lu utk gua??


Terus terang gua katakan… gua cinta kan lu… gua syg sgt kat lu… dan gua sangat rindu kat lu…


Lu banyak tau rahsia and isi hati gua yg family gua pon xtau…


Lu banyak hiburkan hati gua.. walaupon gua yakin lu pon x sedar lu buat gua hepi..


Lu ajar gua apa itu sayang.. Lu ajar gua apa itu rindu.. Lu juga ajar gua yang kasih sayang tidak diukur dengan rupa atau saiz.. hanya hati yg jujur dan ikhlas jadi taruhan.. namun… gua x sangka… skang lu ajar gua apa itu perpisahan... Lu ajar gua apa itu derita merindu… Lu ajar gua erti kehilangan…


Gua terkapai2 x tentu hala… gua x pernah sakit sebab terlalu banyak nangis… dan kini gua pecah tradisi demam teruk siap jangkitan kuman semata2 menangis tanpa henti bila lu lenyap dari hidup gua…


Gua dah x peduli title Avril gua… ahhhhh apa ada pada title saat2 genting camni.. Barbie pon cara juga… ye… gua beremosi Barbie skang… hati plastic yg cair setelah masuk microwave.. (gua xtau apa kaitan.. tp mcm best bunyinya)


Namun gua tetap berdoa agar tuhan temukan kita semula… lu anugerah terindah yg gua terima selepas gua jatuh terduduk.. mungkin jodoh kita x panjang… tapi gua x putus2 berdoa agar lu kembali pada gua… and pada yg culik lu tu, PUNDEK!!!!!!.. LU CEDERAKAN KUCING GUA, GUA CINCANG2 JARI JEMARI LU!!.. AWAS!!!! GUA ANAK AJK MASJID.. INGAT TU!! (xtau apa kaitan.. hahahahaha)


**ha ah… motif entry ni cuma nak bgtau kucing gua Cekodok kena cat-napped a.k.a culik a.k.a rembat dengan manusia x bertanggungjawab n xtau malu rembat yak org… area taman ni dh kena aim gua rasa.. sbb tadi ptg kucing jiran gua pon hilang tiba2.. and yes… ini cerita betul.. haritu dia x balik kena cat-napped main2 je dgn gangster kucing kampong dusun… yang ni betul punya culik… bukan sarip dol lagi dh…


**gua tengah berkabung and kuarantin… berkabung sbb kesedihan melampau… kuarantin sbb gua kena jangkitan kuman and xleh dekat dgn org sgt… manalah gua tau bila kite nangis byk sgt nanti system pertahanan badan jadi lemah and kuman senang jangkit…


**serious… putus cinta pon x seteruk ni… gua putus cinta siap ble gelak2 and gi tgk movie… pastu lupa dah… ni kucing hilang gua sampai sakit teruk.. gila lah…


**cekodok... klu lu baca entry ni, gua nak ucapkan thanks skali lagi sbb pernah buat gua bahagia... and thanks bg gua belalang yg lu dh penyakkan and letak bawah alas kaki tu... gua suka... artistik SANGAT!!..hehehe... I Love U Cekodok.. pulanglah... gua rindu.. (serious nampak ge-girl.... arghhh haram gua x kisah... )..


**ok nampak sgt ubat2an yg gua telan tu dh buat gua weng... mana mungkin cekodok baca blog... laptop dia tertinggal di rumah... ok gua melalut lagi... kesan ubat barangkali.. atau gua mmg mereng... hahahaha... mana ada org mereng ngaku dia mereng kan??.. kan??.. hehehe... ok sah gua lalok... niteeeeeeeeeeeeee...

5 comments:

angan-angan.Kayangan said...

emmm....
sabar.. ana pun penah alami benda ni... sakitnya memang kalah sakit putus cinta.... moga cekodok pandai lari kan diri... amin...=)

DeeIshak said...

cehh ! cekodok rupenye ...
gua hampir-hampir tertipu..
demmm

Unknown said...

haha..bez la story neh, mati2 ngat org tp rupenyer kucing daa.. cool! yna da folow blog neh, hope u folow me back at yana4eva-bungacantik.blogspot.com

Unknown said...

alala..cian dia..

kupu-kupu biasa said...

alam manjan... thanks... harap2 begitu lah... x sampai hati bila terbayang dia jadi BBQ... sedihhhhh

cendawan... kalau x dia sape?.. tu kan bf gua..hahahaha

bungacantik.. apa yg best?.. biasa je.. sedih ada ah kot... uuwaaaa..

cik mun.. cian kan dia?.. hiba gila dah ni...