Tuesday, June 22, 2010

kasi corner skit..

gua bosan dok umah sempena menghabiskan saki baki cuti... ntah camne gua bagai terpukau ble plak setuju ikut kazen gua dgn tunang dia jenjalan...

dan sesungguhnya, mengikut org yg nak tunang pikir ape nk beli adalah sgt cilake lamanya dan macam bangsat penatnya..

gua dah hampir pitam.. nasib sebelum kuar rumah adik gua berbesar hati kasi pinjam kamera dia.. so gua pon guna dgn wajarnya.... kazen gua nak pening kepala harga mahal lantak lah... baik gua kasi corner skit ektiviti gua harini... hehehehe



pakcik ni dok sorong benda tu kehulu kehilir... agak menyayat hati gak ah... gua touching maching skit klu ada org tua2 gini terbiar...


ni mase nk lintas jalan... perghhh.. gua main snap je sementara lengan gua di-seret dek kazen gua.. hahahaha..




ni on the way nak balik ke MRT semula...


Ni gua snap kat Danga Bay aritu tapi lupa nak upload..



Ni pon kat Danga gak..




Ni kat salah satu Bridge yg agak femes di S'pore..



Dalam MRT.. ni sebenarnya gua ter-snap masa nak view pic sebelumnya yg gua amik kat M'sia.. Tapi kira ok ah.. menjadi juga.. hehehe


Kat Shopping Mall menda tah.. gua bosan tunggu kazen gua.. so gua main snap2..


ooww yesss.. lupa nak bgtau... kazen gua dgn tunang dia akhirnya x jadi shopping seberang laut... dia bli kat Msia gak.. *&%$%^&))&%##.. tau x gua penat?.. tau x dia dah bazir muka surat passport gua?..


**serius ni suma amik guna kamera gua... bukan amik dr tenet... cun x?.. hehehehe.. gua ni baru belajar... x perfect lg skill..

**gua x pasti nape, tapi gua rase gua sgt into arena amik pic bangunan... gua agak teruja tgk structure building kot... gua suka tgk lengkok dan kemasan bangunan.. gua terpukau dgn angle2 yg ade.. huhu.. tetibe nyesal dulu xnak blaja maths betul2.. klu x dah ble jadi arkitek...

No comments: