Friday, July 30, 2010

kesedaran barangkali..

Gua baru perasan... org sekeliling gua skang dah maju jaya... dah pandai.. dah cemerlang... dah up to date.. dah jadi Mak Sonah Lip Lap Lip Lap....

Mereka...

Mereka...

Mereka...




Dah ade blog siot... hahahaha...

Kebanyakkan tulis pasal anak2 mereka... pasal majlis perkahwinan mereka yg dah berlalu bertahun2 yg lepas.... ala2 diari gitu.. (pastu yg follow ialah adik beradik mereka dan suami mereka... fesbuk x cukup ke?)

Tapi walau apepon agak cara ah.. x sangka mereka ni dah xde keje gak cam gua... hehehehehe... cuma motif tulis blog tu mungkin berbeza lah.... mereka nak org tau pasal keluarga mereka dan sejarah hidup mereka while gua... errr... gua tulis blog sbb kawan gua suruh... hahahaha...

Syabas gua ucapkan ye... hehehe... tapi jgn terlalu mengharaplah gua nak bgtau lu yg gua ade blog ni... tau dek Kak Jenin, pergghhhhh... mau dijitak-jitak kepala gua...

**Neway... gua ade jemputan kat fesbuk utk menyertai satu blog ni 2 minggu lepas... tanpa gua check blog tu pasal ape, gua selamba kerang nya telah ignore jemputan itu... tadi gua tergerak hati nk check balik blog tu pasal ape... gua telan liur seketika... kakak ipar mr. MR rupanya... camne dia ble kenal gua ni?.. adeiiii... gua dgn adik dia fren2 je kot..

**perut gua bunyi2.. mcm kentut2 dalam perut... vavi... gua yakin ni suma gara2 gua minum susu pagi tadi... lactose intolerance lah katakan... huhu... gua x pasti nape gua gi join bapak gua minum susu pagi tadi.... mungkin sebab bapak gua berjaya mengaburi mata gua dengan bergosip riang pasal adik gua... hahahahaha...

4 comments:

Raji and Yeen said...

hahahaha
mmg jeles sih tgk org letak gmbr baby der sume2 dlm blog XD
lactose intolerance penyakit pa tuh
hebak tol namanyer
hahaha

zulfadzly. said...

fren -fren la sgt!! cehhhh!!

Unknown said...

lu mcm jeles je dgn dorang...?
lambat laun lu kawen gak...
hahaha...
:D

kupu-kupu biasa said...

fakhrur.. lactose intolerance tu bkn penyakit... cuma kekurangan daya memakan atau meminum ape2 hasil tenusu.. klu minum nanti cepat kembung.. perut penuh angin... berak2.. lebih kurg gitu ah..

zul... serious... fren-fren... hehe

biskutmarie.. ler.. apa lak gua jeles.. x jeles.. cuma gua pelik... ble ye dia jadikan anak dia main entry setiap hari.. hebak sunggoh.. hahahaha... gua igt gua nk start cite pasal cippuden hari2.. "harini cipuden berak".. "lima saat td cipuden mkn".. hahaha