Saturday, September 25, 2010

seni mempertahankan diri..

di petang yg hening dan agak dingin.. beserta dgn angin sepoi2 bahasa... abang gua, adik gua, ayah gua relaks2 depan tv.. semua tunggu gua lepaskan remote astro.. hahahaha... jgn harap lah beb.. selagi America's next top model x habis.. korang tunggu lah ye..

abg gua ntah camne ble berdiskusi tentang Silat Cekak dgn adik gua... since both of them mmg belajar benda tu.. abg gua ngam2 konvo baru abis step.. adik gua plak masih lagi on dgn class silat... dan2 tu ayah gua pon join in... perghhhh... dia masuk silat gak tapi dia x ingat jurusan mane.. cekak, gayung or sendeng... sebab di sekerat jalan je... hehehe...

pung pang.. pung pang story mereka.. mengalahkan pendekar je ceritanya... panas je hati gua.. nak fokus ANTM pon x senang... xleh jadi ni.. gua pon nak join sama...

"Ala kakak ada silat pon x kecoh".. time2 tu gak semua menoleh kearah gua...

"Silat Apa??, x pernah bagitau pon".. sampuk adik gua.. yg lain cuma angguk setuju..

gua senyum bangga.. ingat gua ni lembik sgt ke... gua ada Silat....

"Silat... turahim.... " hehehehehehehe...

dengan jelas, hilai tawa mak gua kat dapur berkumandang... gua berlari ke dapur utk "Gimme five" dgn mak gua...

4 comments:

BISKUTMARIE(",) said...

kalu gua jdi bapak lu, gua rase remote tv dah dlm perut lu

kupu-kupu biasa said...

fuhhh.. nasib lu bkn bapak gua.. hahahaha

akubiomed said...

Aku kuntau baru hang tau ;-)

Cik_Noor said...

hihihi,

silat..turahim ITU SANGAT hebat dr silat yang ada...