Wednesday, February 10, 2010

gua dan cerita korea gua..

gua dah berjaya abiskan 5 dvd cite korea... owww yeahhh owww yeahhhh... tapi yg paling lawak ialah gua baru sedar crite boys over flower ni ada 3 version... patut ah jalan cerita macam familiar... gua plak dgn selamba badak ble buat statement kat kawan gua yg BOF ni ada la skit2 mcm Meteor Garden... hahahaha... padahal bukan sikit2.. mmg version yg sama pon... satu version korea and satu lagi version taiwan... cuma version jepun je gua x berape berkenan sebab artis dia x manessss sgt... so ilang skit selera gua nak tgk...

alang2 dah tau ni... gua igt nak buat review skit pasal 3 cite ni... gua suka version korea lagi... version taiwan okay gak.. cuma version korea ni menyayat hati gua skit... and off coz ah sebab hero dia si Gu Jun Phyo tu jauh lagi manessss dari Dau Ming Szhe version taiwan tu... hahahaha... as for version jepun lak... hhmmmmm.... x berape menarik perhatian sgt... gua distracted dgn rambut krenteng dia tu sampai x ble fokus jalan cerita.. hahahahaha... and lagu tema pon gua prefer korea punya... deep meaning... kire kalau susun ke-prefer-an gua ni, gua rase gua suka version Korea first... then Taiwan... as for japan nye version... hmm... gua tgk sikit2 je so xleh nak review... hehehe...

gua tau sure ade yg mencaci maki entry gua kali ni and rase gua ketinggalan zaman coz br tgk skang... gua xde idea nak back up ape diri gua... hahaha... so gua ngaku je lah... nak wat camne... tgk tv baru 2 episod je pastu gua dah lupa nak ikuti.. tau2 dah drama lain.. hahahaha.. ni ada duit belen2 bulan lepas ni br dapat bli DVD... ok lah tu kot... hmmm... ok skang kite ke entry lain plak eh... gua nak cerita tajuk lain plak...

No comments: