Tuesday, February 9, 2010

Kisah gua dan drama Korea

Gua lately ni banyak menonton drama yg berunsur ke-korea-an... method diaorg menggunakan mamat2 yg manessss sgt memukau mata gua... runut lagu yg touching telah memunculkan ke-barbie-an gua semula... hehehe... tapi gua jarang dapat tgk episod penuh kat TV sbb gua xde jadual tetap... kengkadang time cite tu ON AIR gua plak busy tido.. or jenjalan.. or melantak... or gua amnesia jap sampai lupa ada cite tu kat TV... so gua beli DVD.. dan gua start rase ini bukan keputusan terbaik sbb gua nonton tanpa henti sampai tahap gua insomnia semula... hahahaha

sebenarnya gua dah lama berkecimpung dalam arena drama korea and jepun ni tapi sejak kebelakangan ni makin menjadi2 plak.. dah elok2 gua berjaya tidur sekurang2nya 6jam sehari skang gua kembali pada asal iaitu 4jam sehari... damnnnn...

and another reason nape gua layan dgn taksubnya akhir2 ni ialah kerana out of no where jalan cerita dia lebih kurang life gua... maybe x 100% tapi ada ah dalam 40%... ok ah tu... ada gak peratusnya... hehehehe...

Gua skang tgh ter-relate life gua dgn Boys Over Flower.... hahaha... yup... gua yakin life gua ada skit cam Guem Jan Di.. coz rship gua selalu ada halangan dan dugaan... gua cepat jatuh hati dgn bad boys... yup.. most lelaki yg gua date suma bad boys... ade lah 2-3 org yg x... neway, macam F4 tu lah.. budak nakal... tapi bezanya skandal2 gua tu xleh jadi hero Korea... Hero cerita Tamil maybe lah... hahahahaha... serious statement gua xleh blah.. hahahaha... actually gua cuma nak emphasis yg skandal gua cam hero cite tamil je... hahahaha... except MR... dia ada ah skit cam hero Korea... Hero Macau pon ble gak.. hhmmmmm.... kat mane ah dia tu skang ek... tetibe gua rindu dia plak... damnnnn... cerita korea ni dah merosakkan identiti Ke-Avril-an gua... ooohhhh tidakkkkkkkkkk!!!!!!!

**gua tak kisah klu lu nak panggil gua Guem Jan Di... hahahahaha

**lately ni gak dah beberape org tegur kate gua makin susut... gua gelak tahap terduduk... susut tang mane pon gua xtau... jari kot... hahahhahha... coz gua sejak tempoh berkabung dah x jogging lagi dah.. meaning dah dekat 3 minggu so agak impossible gua ble susut... unless..... gua ada sakit... hmmmmm....

No comments: