Wednesday, February 10, 2010

Perkara2 yg gua xnak rase lagi..

..and kalau ble gua pon xnak ada kengkawan gua repeat mane2 kesalahan dan kesengalan gua ni..

1. tamparan dan pukulan seorang lelaki.. terutamanya lelaki yg gua syg.. serious xnak rase lg..

2. hilang org yg gua syg utk selamanya sebelum gua sempat ucapkan terima kasih...

3. accident... sumpah sakit..

4. PUTUS CINTA.. lagi sakit dari accident dowhh..

5. perasaan tidak dihargai walaupon dah cuba yg terbaik

6. migrain (yg ni sampai harini gua x dapat nak settlekan... pundekkk... asal gua tension or nangis je gua start sakit balik)

7. org hina family gua tanpa sebab yg kukuh dan munasabah hanya sebab nak malukan gua... neway, atas sebab ape pon gua x peduli... kalau beran attack gua je...

8. menunggu seseorang berubah sedangkan gua dah tau org tu mmg xkan berubah...

9. menunggu panggilan seseorang yg gua dah sah2 tau dia xkan telepon

10. perjalanan ada lebih kurang 50++km lagi tapi minyak cuma tinggal satu bar... pundekkk!!!

11. dikongkong.. kalau x caya kejujuran gua then jgn kapel dgn gua!!!

12. bila gua terpaksa berubah dan jadi hipokrik demi cinta... bangang!!

13. bila dapat tau org tu baik dgn gua utk gunakan gua je..

14. org hina gua sbb rase gua x cukup cantik or tak cukup bagus.. lu tuhan ke nak judge gua?

15. bila org berdebat agama dgn gua as if gua ni cetek ilmu sgt... plisss lah weii.... bapak gua AJK Masjid okayyy... (ade kena mengena ke?.. hahahahaha)

16. bila org gunakan gua utk dapat kawan gua... lu igt gua xde perasaan ke??? gua kasar diluar tp lembut didalam beb....

17. tahan marah sehingga tanpa sedar kuar air mata... damnnnn...

18. tutup mata kerana cinta... silap besar yg gua xnak ulang... cinta pandang pertama mmg wujud tapi sgt berbaloi2 buat pandangan kedua... klu dh sah2 jiwa xleh nak connect, sila jgn paksa diri utk terima juga...

19. di curangi.. goblok!!

20. di tikam dari belakang bertubi2... sialan!!

21. perasaan menyesal....

dan lebih tragis lagi bila tau ada dikalangan kawan2 gua dan mungkin salah satu dari korang yg tgh bace ni, lalui ape yg gua dah rase ni tapi masih lagi x sedar2 and repeat suma yg gua silap ni dgn rela... dan seperti biasa pujuk hati sendiri utk bersabar dan dgn harapan SUATU HARI NANTI SEGALANYA AKAN BERUBAH..

kalau gua yg Otai ni pon tobat xnak rase lagi benda2 macam ni, nape korang still nak lalui benda ni semua??...

4 comments:

zulfadzly. said...

ko rase ada lg x yg ko tertinggal x tulis?
giler banyak tuh!!
dalam byk2 tu ada la dua tiga yg sangkut kat aku..ko mmg legend la beb!!

kupu-kupu biasa said...

aku rase ade tapi wat mase ni aku x igt sbb ngantok.. nanti klu aku igt aku sambung.. hehehe... eh ko lame ilang ek..

zulfadzly. said...

ko lupe ker..aku join promo tour drama yg kite berlakon tu..kat indon tgh hot skrg..

hahahahaha...

kupu-kupu biasa said...

owww.. xpe xpe... ko handle indon punya area ye.. aku nk balik zimbabwe bgtau org kampung... hehe