Tuesday, February 22, 2011

konfesi..

ye.. gua yakin ini adalah masa yg sesuai untuk gua buat konfesi..


lu org perlu tau benda ni... kalau x gua akan rasa bersalah...


gua...






gua xtau pam tayar keta.... hehehehehehe..




mcm haram bukan?.. sgt x macho.. skang tayar keta gua dah naik kempis.. tapi gua xtau camne nak isi angin... td ada juga mencuba tapi macam kempis balik...

kemungkinan besar tadi gua x isi angin, malah mungkin gua sedut angin kuar balik dari tayar... hahahahahahaha...


gua ingat gua nak mengikuti kursus isi angin tayar camne... damnnnnn... nape diaorang xde pam angin yg manual macam dulu2 tu?.. bukankah lagi senang dari yg digital bagai ni... vavi...


so sape2 ble tolong gua isikan angin tayr sila angkat tgn... tinggi sikit... x nampak... hehehe

3 comments:

nadeyra said...

HAHA, same la kite.
Tawu balawak je, nak pam tayar, mmg haram ah nk amek tawu :D

zulfadzly said...

aku tak reti pakai yg manual tu..haha..

BISKUTMARIE(",) said...

susah gua nak ckp...