Tuesday, February 1, 2011

gua pekerja tekun

uisshhh tekun sehabisnya gua hari ni..

gua ngadap pc.. file.. kes.. opinion.. tulis nota.. tulis fakta penting.. rajin bukan?..

tipu..

gila ape.. gua mood nak cuti raya.. tinggal beli babi golek.. hahahahahahahaha

ok fine jijik...

ermm... gua arini mmg tgk pc.. tgk fesbuk.. main game.. tgk email... hahaha... file mmg saje gua kasi timbun atas meja biar nampak bz.. mmg gua salin note.. tapi note ntah ape2.. letak sticky notes sini sana.. nampak meriah..

gua patut ngadap bos gua today tp dia kata dia demam so xyah jumpa... dia kata tunda.. bila gua xtau... nanti bila due date dh lepas, gua lagi kena maki.. demmm..

so atas balas dendam in advance... gua me-lepak2 kan diri semata arini... hahahahahaha.. as i said earlier... mood raya...

serious.. mood keje mmg xde.. gua yakin bukan utk minggu ni saje.. minggu depan juga... dan seterusnya... kemungkinan juga forever and ever..

**tadi ada org forward itinerary flight dia kat gua... ada org nak buat lawatan sempena gua depress.. yeeeeehhaaa... lagi lah gua xde mood nak keje.. ok fine gua dh start mood gedik geli gleman tahap jijik... hahahahaha

**aisseehhh.. gua lupa nak beli cd lagu raya terbaru utk bapak gua... semlm masa gua humming lagu raya kat jusco dh ingat dh nk beli... gua ingat part "tong cheng.. tong cheng" je blakang dia..

No comments: