Monday, August 13, 2018

Entri Paling Sedih 2018 Part 3



11/6/2018

Gua terima mesej dr MR lagi… ye lah mmg jenis kecut lh nak call kan… mmg suma main pakai Wassap je… dia kata dia maafkan semua kesalahan gua dari hujung rambut sampai hujung kaki… dia kata dia sayangkan family gua… tapi dia kata pintu hati dia dah xde kat gua.. Dia xde ape nak explain and apa yang dia bgtau dulu itu lah sebetulnya dan tiada sebab lain… (sbb gua buat dia sunyi… hanat.. abis gua ni yg lu bantai tinggal sesuka hati x sunyi?)… by the way… dia je maafkan gua… gua x pernah kata pon gua akan maafkan dia… sebab apa dia buat ni terlalu melampau..

After gua dapat mesej ni… gua dah x peduli MR ni kena sihir atau dia memang nak jadi jahat… seriously gua penat dah… gua dah habis berusaha… mcm2 ustaz dah pegi… solat hajat… doa hajat… zikir hajat… eh semua lah dah buat… air penawar minum dah berbotol2.. call msg byk kali.. pujuk untuk berbincang pon dh x terkira… dengan family dia yg sikit pon xnak angkat call gua lg kan.. gua mmg temui jalan buntu… ada je jalan keluar tp gua yg degil dan masih mengharap MR akan kembali… 9 tahun kot kenal… bercinta macam nak rak… so gua xnak terus putus asa… but now rs mmg dh no point… kalau tahap ayah sakit tenat pon dia xnak balik mmg dh melampau… ayah tu punya lah syg dia… serious x sangka dia boleh berubah sampai tahap mcm ni… kuat sgt ke sihir tu?.. ah lantak… mayb ni petunjuk dari Allah yang memang jodoh gua sampai sini je dan x boleh diteruskan… Allah nak tunjuk hati dia terlalu keras dan x berbaloi gua doa benda yang xkan berubah… baik gua focus pd family dan kesihatan sendiri..

I know this is kinda weird tp gua risau x dapat cr cinta sejati lg… gua risau x dpt lelaki yg memenuhi kriteria gua lg… ye lh.. MR agak jambu sebenarnya.. xnak lh yang ganti dia biasa2… hahahha… bodoh lah… benda ni plak yg kau fikir setannn…

Actually to move on and teruskan hidup agak sukar… gua x pasti sejauh mana gua ble buka hati gua untuk bercinta lg.. just imagine… someone yang gua cinta sepenuh hati untuk 9 thn boleh lukakan hati gua seteruk ni… bulan feb 2018 baru berkasih syg… bulan mei dapat wassap nak cerai… mcm tu je… mcm gua dan family gua xde harga diri… ni mmg jenis kacang lupakan kulit… semua kebaikan gua dan family dia lupa mcm tu je… serious wei… rasa terhina gila..

Amazingly harini gua x nangis… ms bgtau mak gua td je lh gua nangis like seminit… pastu gua ok dh… sebab gua tau gua dh habis berusaha untuk selamatkan relationship ni… cuba sehabis boleh… so xde penyesalan… gua buat apa sekalipun MR mmg xkan balik pd gua sbb dia dah mmg sungguh2 xnak kat gua… now nyesal plak x curang… best sikit nak jd reason cerai kan… ni reason “abg syg syg lebih dari syg syg abg…”… pundek… if u love me more than I love u, u xkan ceraikan i… u akan buat I love u more… alasan-alasan babi ni x berapa nampak mcm sihir kan?.. ke Nampak?.. whatever…


Serious… gua perlukan kekuatan..

Bersambung

No comments: