Monday, August 13, 2018

Entri Paling Sedih 2018 Part 4


Raya semua insan bergembira… tapi gua sengsara… nangis bucu katil pikir nasib… pakai cantik2 tapi rasa loser gila… gua tabahkan untuk senyum sebab sekurang-kurangnya gua masih boleh beraya dengan mak and ayah… yes… ayah dipanjangkan usia sekali lagi untuk meraya Aidilfitri buat sekian kalinya bersama kami walau beberapa kali bertarung nyawa..

Ye.. setan tu x balik… so subuh lepas solat subuh dan solat hajat, gua msg group family dia.. gua cakap Selamat Hari Raya, maaf zahir batin halal makan minum… gua juga cakap mohon cepatkan urusan jangan seksa gua lagi… pastu gua left group like a boss..

Mr terus msg gua.. cakap selamat hari raya semua… minta maaf lah apa lah… gua cakap gua maaf kan kesalahan lampau dia sahaja tapi gua x maafkan dia ceraikan gua… hahahha ble eh selective kemaafan… ah lantak sana… I don’t care.. dia mengamuk2 kat msg gua dah x peduli…


Dalam raya Ketujuh macam tu (22 Jun 2018 to be exact) dia msg gua cakap dia nak filekan cerai kat Bintulu… masa ni gua dah berangin dah… dah lah kau macam sial nak ceraikan gua… sekurang-kurangnya buatlah dimana gua berada… ni nak suruh gua datang Bintulu semata-mata untuk dengar talak… apakah jenis burit ini? 

Pastu x semena-mena dia msg  “A**** Binti ***, abang ceraikan sayang dengan talak 1”…….Whadefakkkkkkkkkkkkkkkk… sial x sialllll lah mamat ni kan… main kasar Nampak cerai luar Mahkamah pakai msg… gila hina dowh… dulu nak kawen kau beria kot hantar rombongan semua… now tetibe main lafaz mcm ni… lafaz lah depan2 kat Mahkamah… 

Bersambung

No comments: