Tuesday, August 14, 2018

Entri Paling Sedih 2018 Part 8 (Kenapa Org yg kita syg berubah?)


Kadang-kadang kita selalu fikir kenapa orang yang kita sayang boleh berubah secara mendadak menjadi orang yang kita x kenal…. Tapi… kadang kita perlu bagitahu hati kita bahawa, dia tak berubah… manusia tidak berubah…. Tapi mereka hanya jadi diri mereka yang sebenar… their true colour… versi yang kita sendiri tak pernah terfikir akan terlihat.. 

And that’s what happened to MR… dia jadi versi diri dia yang sebenar yang gua tak pernah tergambar pun dia boleh jadi manusia tidak berhati perut dan terpesong yang amat sangat… from someone yang sedang cuba jaga solat kepada seorang yang bersekedudukan dengan gf tersayang dah few months.. Yup.. u heard me rite… Gua pun baru tau like 13 Ogos 2018.. ble imagine x perasaan gua masa tau tu?

Setiap hari pelbagai info baru gua akan terima… shocking at first… tapi lama2 benda tu jadi lali… hati jadi semakin tepu sehinggakan gua x rasa apa…

Gambar dia bermesra bersama tu x yah cakap lah dh belambak dah… gua juga found out that MR ni dah curang dengan gua sejak 3 quarter of last year… somewhere around August or September 2017… agak babi disitu sebab MR masih lagi layan gua sama dan penuh kata-kata cinta till Februari 2018.. siap MR gi lepak umah kawan perempuan tu and sleep over and perempuan ni baring-baring atas peha MR… kau dah kenapa sial… masa tu kau masih suami aku yg sah kot…

Serious masa gua memula tau tu gua dumbfounded gila… like seriouslah MR boleh jadi sampai tahap macam ni… tahap curang tapi cakap nak cerai sebab gua buat dia sunyi… dah kau yang avoid phone call suma mmg lah lu sunyi… gua nak jumpa selalu lu yang bagi macam-macam alasan..

Oh ya… not just that… I found out that masa valentine 2018 MR bagi bunga pada gf dia… sepanjang gua kenal MR, MR TIDAK PERNAH belikan gua bunga… sekuntum pun x pernah.. ni siap bg bouquet.. worst part dia bg gf dia bunga fav gua… lu rasa?... kalau part gua pandai je cakap valentine tu haram so xleh celebrate so x  payah nak bg apa… tapi masa dengan betina ni pandai plak lu lupa halal haram semua…

6 Tahun gua jadi isteri dia, gua x pernah kenal dia dari sisi ni… sisi yang palinhg hina… Sihir? Abis apa alasan keluarga dia pun layan gua mcm palat? Nak cakap 1 family kena sihir gak ke camne?.. I just cannot brain lah…

MR pun dah x aktif socmed... mayb just baca but xkan like or komen or apa... oh ya dia dah remove gua dari FB... cibai... tapi in a positif side, lg bermaharajalela gua menganjing dia walaupun x mention nama or siapa... hahaha... skang tunggu fam dia remove gua dr FB.. tp yg anehnya diaorg ni xnak remove tp siap like post gua sampai kawan2 gua yg dah tau n family jauh dia yang dah tau jadi pelik dengan tindakan mereka itu... hoiiii luorg mmg bebal ke atau buat2 x paham tu gua tgh menganjing adik and abg lu kot... 

kawan-kawan dia pun dia dah xnak jumpa... tennis pun dah jarang main... sebab dia dah main benda lain... hint benda tu berlubang dan madang merembes... hahahhaha... ok fine x kelakar sial... sambung balik, dia dah x balas dah msg2 kawan-kawan dia... terlalu taksub berdating... mcm dah x igt dunia sgt dah... orang sekeliling dah perasan dia bukan lg diri dia yg semua org kenal... but MR mmg dalam kepompung berdua dgn betina tu je... hebat betul... ye lah... bitch tu ble tahan berpengalaman... gila kau... dah banyak laki... mmg lah pengalaman pelbagai... gua? hmmm pengalaman tu lah satu... nk bagi servis terbaik pun tahap mampu je lah... mana tahu teknik fancy2... mmglh x teruk and agak hebat tapi mana ble lawan org berpengalaman kan....  hahahhaha... ok sekali lagi ini tidak kelakar... 


Ooo… by the way according to bff bitch tu… (which dia bgtau informer gua), bitch tu bgtau dia yang  gua and MR dah cerai sejak Januari 2018 dan diaorg start couple April 2018… bullshit lah sial… cerai baru conclude Bulan July 2018 kot kat Court… Lafaz pakai wassap pun Jun 2018… agak-agak lah kalau nak menipu… Jadah Januari 2018… Februari 2018 dia masih balik JB kot… April 2018 tu gua balik Sarawak lg… isu cerai belum timbul lagi pun masa ni… xtau bitch tipu atau MR yang tipu… tapi yang penting dia mmg curang… dan gua xkan maafkan mereka semua termasuk yang bersubahat dalam kecurangan ni… titik..


Bersambung..

No comments: