Sunday, August 2, 2009

Soalan bertubi-tubi..

Aku ni blur2 lagi dalam dunia pem-blog-an ni... kalau org tu follow blog kite, kite kena follow blog dia balik ke camne tu?..

Pastu... diaorang ni follow blog banyak2 diaorg ni bace ke suma2 entry org tu?.. bukan kalau follow tu maksudnya ko minat nak bace ape yg dia tulis ke?.. aku sgt keliru ni..

Pastu.. camne nak view suma blog yg ada kat dunia ni ek?.. ke org tu kena invite kite ke camne tu?.. ahhhh... apelah susah sgt dunia ICT ni... gile aku buta IT... adeeiiii...

Pastu aku ada terserempak satu blog ni... dia dapat award best blog... cam cilake... nape aku xtau pon ade pertandingan?.. nape aku x diinvite?.. ke diaorg saje reka cite?.. aku tgk blog dia x best mana pon.. x se-best Hilang Punca... hhmmm... buntu ni haaa....

2 comments:

Unknown said...

dari 1 blog pegi ke 1 blog...
lu selam dalam²...
mcm tu la carenye nak belajar beb...
gua dulu pun sengal gak mase mule² bt blog...
ape kesah same award bagai, yang penting blog ni tempat mencarut bagai...
dpt award tapi cerite psl kekasih ape barang...

kupu-kupu biasa said...

hhmmm... agak ah... tapi masalahnyer camne nk view blog org pon aku kaku lg...

ha ah.. blog pasal kekasih... apa kekasih belikan dia... betapa romantiknya kekasih dia... cam haram.. budget aku kesah.. neway thanks beb.. terharu aku ada org bace blog aku yg agak sampah lagi...