Monday, August 3, 2009

Tajuk terbaik alaf ini..

Aku xde cite pon nak goreng kat sini... aku ni dh tahap overdose dah... demam memanjang... nak kate selesema oink oink tak mungkin lah coz aku x selesema pon... batuk gua pon kering je.. rasa kelat2 lg x rase babi.. (which aku x sure rase babi camne tapi yg penting bau dia agak keterlaluan lah..)

Apa kate korang bgtau aku tajuk aoe yg korang nak aku ulaskan... kan agak cara tu... tapi jangan ah yg terkeluar tajuk cinta... aku ekonomi, politik, sosial, math , sejarah (dlm erti kate lain, bab lain selain cinta) aku mmg fail wei... kasi tajuk yg ble jadi makanan jajan gua lah beb...

Neway, aku ada ah gak satu entry ni nk post tapi belum kasi solek lagi.. agak kematu dan menggerutu lagi jalan ceritanya.. biar aku kasik letak filler tebal2 then only aku pamer... tapi klu nak ikutkan tajuk tu xde ah solid sangat coz x banyak pon ble bentang... buat alas2 atas pasir masa piknik tu ok lagi ah..

ko perasan x yg aku cam haram skit kat blog baru ni coz dengan sesuka hati tulis pasal apa yg aku pikir instead of senarai yg panjang tentang perangai lelaki or perempuan bila bercinta or putus cinta??.. but then, ape adahal... blog aku... so suka ati aku lah... klu blog korang kang suka hati korang jugak... ehehehe... but seriously... bg ah aku idea nak bentangkan pasal ape ni... tangan dh gatal nak menulis and otak dah lincah sgt nak mencari idea.. tapi... topik plak xde.. kang aku tulis banyak2 pasal diri aku kang bosan plak mcm sesetengah blog yg aku pernah bace... (x wori, aku xkan link or follow blog2 merepek cerite pasal tumbesaran anak dia.. (serious gua xleh blah.. mcm dia sorg ade anak.. pastu dok cerita kat org pasal harta.. padahal bukan harta dia pon.. poyo...).. so bantu ah aku dgn idea tajuk yg bernas... ke-best-an blog aku ni bergantung pada feedback korg tentang ape yg korg nak aku bentangkan... cheeewahhh. hhmm dh ah.. aku nk tido.. aku dh start mamai sgt dh ni...

No comments: