Wednesday, August 12, 2009

Tiada anak untuk diperkatakan...

malam ni aku mogok xnak fesbuk... mcm haram... suma nak cite pasal anak masing2.. anak meragam lah... hubby bwk anak dtg opis lah... anak xnk mandi lah... tgh pregnant lah... perut buncit lah... kem salam anak dlm perut lah... merepek.. baik aku carut2 kat sini lagi baik... x tensi.. tiada penghakiman.. hanya idea bualan tercetus dari minda semata tanpa kecik kan hati sesiapa.. coz sape je pon yg nak bace...

Agak-agaklah kan... Bila korang ni suma nak paham yg isu kawen and anak ni isu sensitif???... Tolong hormati hati dan perasaan kami2 yg masih single mingle ni... kau dah kawen and dah ade anak kan??.. so diam sudah... cerite lah lain... ikan kekek ke.. pokok pucuk paku ke.. ni balik2... "Harini Donna xnak tido".. "Today hubby bwk kiki dtg ofis and kiki behave"... People... Ada aku kesah??... Aku bukan cemburu.. tp aku meluat.. cukup2 lah wei.. kalau ye pon korg cuba memancing org meng-komen status korang pon berpada2 lah... jgn nampak too pathetic..

And aku juga x ble blah bila org poyo nak full english kat fesbuk tapi haram english xde ah power mane... jadi diri sendiri sudah.. ala setakat kat fesbuk cakap omputih tapi hakikatnya lepas fesbuking ko makan sambal belacan xde maknenyer dah... xde cacat cela pon bahasa melayu kite so xyah poyo sgt... gua kalau nak speaking london tu lebih dari boleh.. lu cakap jer.. London Weight Management?.. London Cafe?.. London Clinic?.. London Bridge is falling down?... pergghhhh... gua cakap macam air beb.. lancar jer... tapi gua ni jenis cinta bahasa sendiri so baik cakap melayu.. ala ko tulis omputih pon, kalau dh dlm frenlist ko tu suma melayu or malaysian, xde makne nyer... ntah2 diaorg pon x paham ape yg ko carutkan tu... elok2 ko nak buat diri nampak pandai, akhirnya nampak ko yg paling sengal... dasar gonjeng.. hehehe

No comments: