Monday, April 12, 2010

Apabila kesunyian dan depresi menganggu diri..

Gua cuti arini... MC lah ape lagi.. penyakit biasa... hahahaha... actually dh baik tp gua menggunakan MC sepenuhnya... memula pagi excited gua bangun awal tgk katun... then berselang seli dgn tido... ujan plak tu... perghhhh layan abis... pastu astro buat hal kelip2 sbb ujan... damnnn... gua padam TV... gua tenung siling... ahhhh... bosan... gua baring2 sambil gerak2kan kaki.. hmm bosan juga... pastu gua dapat msg dari besfren gua yg dia jemput EX gua yg gua agak benci tu gi wedding dia.. Apakah???... haaiiisshhhh.. bertambah depresi gua..

gua bangun kadar pantas ke dapur...

mata gua dah terpandang ke satu sudut...

berkilat sungguh...

gua berkira2 nak teruskan langkah atau x..

apakah keputusan gua ini tepat???....

tanpa berfikir panjang... gua... gua... buat perangai lama... gua....






buat Sherperd Pie.. ntah iye ke x eja nye gitu... hehe...


Awat??.. lu igt gua nak bunuh diri ke?.. xde jadah... pegi jahanam sama EX gua.. Mengasah bakat memasak gua lagi bagus...








Amacam??.. cara x?.. pie ni berinti-kan daging, cendawan, baked bean, bawangan, tomatoan... hahaha.. rasa dia not bad ah.. coz gua budget sure masin or tawar sbb gua main letak je garam sesuka hati tanpa berfikir...

berbalik pada kisah kawan gua kawen tapi jemput EX gua tu... lu rase gua patut pegi ke x wedding tu?.. coz gua dah dapat bantahan keras x bg gua pegi ni... hahahaha... kat obersea pon ble tentang... tu x termasuk yg se-tanah dgn gua ni... hahahaha.. gua kan femes... so ramai org sayang... hehehehehe.. jijik lak tetibe dgn statement sendiri... hehehehehe... femes kah gua?

3 comments:

Zulfadzly said...

bile ko nak pos dekat aku pie tu?

kalau aku pegi jer..peduli ape..bukan dia yg taja beras bt masak nasik kenduri tu..beli bawang goreng pon dia x terlibat..

ni la time ko nak tunjuk betapa hebat ko skrg tanpa dia..

BISKUTMARIE(",) said...

pegi je la...
yang kawen mmber lu bkn ex lu...
lu pegi sendiri, ex lu pegi sendiri...
settel..
makan trus blah..
amacam...?

kupu-kupu biasa said...

tgk ah klu gua rajin gua gi.. coz gua agak kecik hati dgn kawan gua ni.. coz selama ni gua nak jaga hati dia tp dia buat gini lak kat gua.. tapi xde ke sape2 diantara korg yg nak menemani aku pegi ni?