Friday, April 16, 2010

zaman x banyak berubah pada spektif ini..

suatu hari yg indah.. gua tgh layan tgk kucing jiran gua gaduh adik beradik... maklumlah.. umah xde letrik... time gua nak tgk astro lah dia ble xde letrik... neway, sebagai seorang yg kretif.. gua cari hiburan sendiri... gua tgk match live.. perlawanan antara kucing kaler kuning cekelat and kaler itam putih.. gua sokong yg kaler kuning2 cekelat yg ala2 teh tarik tu... ektiviti x berfaedah ini ditemani adik sepupu gua umur 8thn... agaknya dia pon bosan x dapat tgk cite katun ruji dia.. tapi dia advance... siap bawak cikedis.. sungguh rakus dia mengunyah sambil memerhatikan perlawanan live.. tiba2 dia bangun..

"Alip.. Lam.. Lam.. Ha..... sape duduk tempat apiq nanti bontot besar.."... sambil jari ala2 tgh mengukir sesuatu di tempat duduknya tadi..

Gua tanpa segan silu gelak terguling2... apakah???... hahahahahahaha... x sangka dia repeat habit gua masa sekolah rendah dulu...



**xde kucing yg menang sbb diaorg terkejut dgr gua gelak... and letrik dah ade balik so gua lebih rela masuk umah tgk Tv dari tgk kucing gaduh2 manja..

2 comments:

BISKUTMARIE(",) said...

tu belum nampak moto vespa tak pun keta kodok, mau kepale lu ditunjanlnye..
"DUT vespa"
hee..
:D

Pepatung Mematung said...

wakakakaka.. tu jer aku nk komen...