Friday, April 16, 2010

Entry khas buat BISKUTMARIE

apsal gua xleh view blog lu??.. apakah ini petanda lu xnak gua jadi pengikut setia lu??.. apakah???.. mengapakah??.. ohhhhhhhh... ini adalah tidak adillllll..... tidaakkkkkkk!!!!!!




**gua dah xde idea nak tulis blog pasal ape today so gua buat blog ni ala2 meng-update status fesbuk... hehehehehehehe

**pen-jerawat-an gua semakin kronik... gua x pernah ada sebanyak ni... gua rase gua ternak biri2 je kat farmville bukan jerawat... arghhhhhhhhhh!!!!..

** kuih cakar ayam ni sedap tapi manis sgt.. gua rase kuih ni makin manis sbb kemanisan rupa paras gua.. hahahahahahaha...

3 comments:

achik ezam said...

hahahahaha apakah kaitan biskot marie-jerawat-kuih cakar ayam

layan kan aje~

Unknown said...

aik...
nape xleh tengok plak...?
gua x bt pape pun...
lu biar betul...

kupu-kupu biasa said...

ezam.. jawapan utk soalan itu ialah.... xde jawapan.. hehehe


biskutmarie.. serious wei xleh.. gua dh try.. balik2 kate page lu dh xde.. panik gua seketika.. seketika je ah.. coz masalah penjerawatan gua ni lg serious..