Tuesday, April 27, 2010

gua dan efenen..

gua x sure keadaan interior peti sejuk korg rupe camne tapi yg pasti mak gua guna botol efenen sirap ros dan efenen oren yg dah dikosongkan dan dibersihkan untuk mengisi air masak yg di-dingin-bekukan.. atau dalam bahasa zimbabwe.. air esbok.. hehehehe... dan secara nyatanya untuk permulaan pe-minum-an, air esbok gua sure ada lagi saki baki rase sirap ros or oren... agak magik bila minum air putih tapi rasa sirap... hahahahaha...



**hepiness is a choice.... gua pilih utk hepi... so persetan dgn suma manusia jahanam yg cuba meng-gejolak-kan perasaan gua.. dgn itu... gua nak layan lagu dangdut lepas ni... nak karok sampai pengsan..

3 comments:

Zulfadzly said...

gerek seyh!! jom kite karok..layan memori daun pisang!!

kot bleh lupe muke durjana bernama ex itu..hahaha

kupu-kupu biasa said...

alaaa.. aku nk nyanyi bulan cinta beb... x pon cintaku 100% ke... perghhhhh... layan... inul je aku x layan... jijik skit tgk dia gelek gitu..


ahhh.. nama pon durjana.. kalau x dia, then durjana lain plak jadi santapan memori... sialan betul... mari ke kelab dangdut!!

ice said...

hehe..klakar.

mgg pon de rase baki yg dulu(sirap. kang lame2 ilang rase tuh. tak pe layan jer.