Saturday, March 6, 2010

Dipatuk Ular...

Aktiviti bersosial gua dijalankan seperti biasa... petang2 yg indah dihiasi awan berarak bagai ni mmg sesuai sgt ah utk ke taman bunga area umah gua... lepak saje2 dgn kengkawan gua sambil2 collect dosa satu dua bakul ngutuk dak2 perempuan perasan cun yg lalu lalang.. Namun, keriangan gua xde ah berlarutan lama sgt... Gua secara x sengaja telah ter-bertembung dgn ular ni... silap timing barangkali... Mujur xde kecederaan serious...

Setelah sembuh gua lepak lagi kat taman bunga tu... ntah macam mana gua dipatuk sekali lagi oleh ular yg sama... kaler itam dowhhh... so meaning gua dah Dua kali kena patuk... Dammmnnn...

Nasib dalam mimpi... kalau real life mati agaknya... coz seperti mana yg gua dah mention tadi ular tu kaler itam... bahaya tu beb... gua xtau nape dia kejar gua je... kawan2 gua dia xnak...

lama gak gua pikir apa maksud patukan tu... then jiran gua (seorang nenek) telah membantu meleraikan ke-kusutan gua ni... dia kata mimpu tu mungkin bermaksud gua akan dipinang org... gua punya tahap gelak mmg xleh blah lah kan.. cam x caya je...

then gua terpikir.... kalau betul lah ape yg nenek tu cakap, adakah ini bermakna org yg nak pinang gua tu berkulit hitam?....

atau adakah dia berkaca mata hitam?...

atau adakah dia memakai t-shirt hitam?..

atau adakah dia berambut hitam?..

atau.... hmmmmm.. adakah dia memandu MyVi kaler itam??.... hahahahaha...

so apa pendapat korg tentang mimpi gua ni?... alaaa xnak ah cakap ia cuma mainan tido... lain plis.... kite kasi semarak sikit variasi komen... hehe



**semalam gua catat rekod... gua tido kol 10.45pm... pergghhhhh.. awal tu beb...

**gua xtau ah sama ada gua yg dah tutup hati utk cinta atau dia x cukup convincing coz somehow few days ago tanpa disangka2 ada org (off coz lah gua kenal) msg gua cakap dia xleh hidup tanpa gua and harap sgt gua angkat bila dia call coz dia rindu sgt kat gua... and instead of gua cair and teruja dgn ayat manis tu, gua cuma mampu reply "salah hantar msg ke?.. neway thanks"... pastu msg lagi jiwang masuk.. gua x bace pon... gua off henfon terus.... hahahahahaha.... gua bukan xnak caya, tapi gua dah muak dgr org ckp xleh hidup tanpa gua coz ex gua suma guna ayat tu dulu and somehow suma hidup lagi... x mati pon... ayat je power kate xleh hidup tanpa gua... cehhhh..

so pade sesiapa yg nk tackle gua, sila guna ayat lain ye.. hehehe... and borang temuduga gua tu masih valid lagi.... gua igt dalam bulan 4 kang baru gua nak tutup penyertaan.... so anda masih berpeluang.... hahahaha

6 comments:

achik ezam said...

ada 2 maksud mimpi ular itam nieh.

1.akan ade org masuk meminang

2.ade org berniat jahat

sy pon slalu mipi cengginieh....so far dedua takde....sebab sy ni belia benci ular..muahahaha...tak leh engok ular pon...masa mipi ular tu ppon dlm mimpi dh terjerit2..tu yg takde sape masok meminang muahahaha..

zulfadzly. said...

myvi hitam!!

kupu-kupu biasa said...

ezam... hehe.. lawak gila.. tp kan agak2 ade x kemungkinan kite akan dapat keuntungan since ular itam tu kan rare dan berbisa so harga sure mahal.. hehehe

zul... apsal myvi itam lak?

kupu-kupu biasa said...

red bloodx.. gua terpaksa x tayang komen lu... serious hati gua terguris...

gua bukan desperate nak kawen tp gua dikerah utk kawen... so gua x berape heran sgt bila kengkawan gua dah start trend kawen thn ni...coz bg gua, kawen tu sekali... xde repeat telecast so xleh main tangkap muat...

Unknown said...

lek beb.. jgn la terguris dulu. gua xkata lu despret. So klu lu terguris gua mintak maaf dgn lu. so far gua tengok lu xkawen lagi pon ok gak. klu lu kawen pon lagi ok. Xpayah la lu nak sedih bla lu tengok org len kawen. gua dah 27 tahun still xkawen lg sedangkan junior2 gua semua dah kawen. ingat klu kita xjumpa skan maybe kita jumpa kat akhirat jodoh kita tu..

kupu-kupu biasa said...

redbloodx... ler... seumur rupanya kite... hehehe... dah x tersentuh dh jiwa.. gua tgh fokus nk blaja utk interbiu ni... (which gua tgk youtube sehari suntuk)... gua sambung tersentuh bagai ni lepas interbiu.. tu pon klu gua igt... hehe

neway gua x sedih tgk org kawen tp gua bingit bila org yg nk kawen tu suruh gua kawen gk.. biar tarikh dekat2.. igt calon suami ada jual kat bundle agaknya..