Friday, March 12, 2010

lekat katne eh??

Ralat: Entry ini hanya sesuai dibaca oleh org yg umurnya 15 thn dan keatas saje.. sebab ada unsur2 negatif...




Haahahahaha... gatai nye... amboiiii cepat je lu nak bace entry ni kan?..



Jam ditangan menunjukkan jam 8.20pm.. perggghhhh... gua cemas... gua dah lambat sgt dah ni.. gua janji nak lepak kol 8.00pm.. ni pon gua masih kat umah.. dgn susana yg ala2 cerita drama kat TV, telepon bimbit gua pon menjerit terpekik terlolong mintak diangkat.. gua buat2 x dengar.. gua telek penampilan gua mlm ni kat cermin bilik... dua tiga kali gak gua pusing.. anggun siak gua mlm ni..pakai tshirt, jeans and cap ... hehehe... owww lupa nk mention... gua pki slipar ruji gua.. slipar toilet... hehe

Dari kejauhan gua dah nampak dah mamat ni.. tersengih cam kerang je.. xde ah kacak mane.. biasa2.. bolehlah utk buat ada2... cuma gua je xnak.. sbb dia ni besfren gua sebenarnya.. nama glamer dia zainal klu x silap... ala sama dgn nama pesonaliti RTM1 tu.. sape ntah... aritu besfren gua lg sorg ade mention... x kisah ah... neway gua dtg dgn pumpkin and lagi sorg mamat yg agak poyoz (besfren gua gak)... standard ah lepak2 mkn sambil tgk bola...

setelah selesai makan... mulalah sesi temubual dan bersendaloka dan menonton bola secara santai bersama.. tetibe si zainal ni bersuara..

"beb.. aku nk tanya ko ni.. aku nk tanya org lain aku malu... ngan ko aku x malu sgt.."kata zainal tersipu2

"sengal.. tanya je lah" jawab gua yg agak samseng..

"errrr... pad kan... yg bahagian ada gam tu nak lekat katne eh? kat suar dlm or kat benda tu?"

serious gua rase dia ni nak kena makan pelempang gua.. x pernah tgk iklan tuala wanita ke ape.. pastu nape kena tanya gua kat kedai mamak time tgh tgk bola??... xleh ke lu tanya kat msg je balik nanti??.. serious ilang konsentrasi gua tgk bola disebabkan gua gelak sampai cramp otot perut gua..

so igt ye kengkawan... jawapan utk soalan zainal tu ada dikaca TV anda bila iklan tuala wanita... hahahaha... jgn tanya gua... gua malas nk jawab soalan x berape cerdik ni..

2 comments:

SlacKerZ said...

kah2.. soalan dia tu wat rse nak letak kat dia kan jalan raya n gelek dia dgn lori.. mesti dah lme dia pndam soalan ni.. sian kat dia

Unknown said...

ke lu pun xtau jawapan die...?
hahahaha...