Wednesday, January 27, 2010

Bergabung..

ye kengkawan... gua x salah eja... gua tgh bergabung..

Bergabung dengan tudung putih sempena tempoh berkabung ni... serious senget benget.. so selama seminggu ni (till sabtu) gua simpan dulu ke-avril-an gua... gua pamerkan imej barbie melayu terakhir gitu.. hehehehehe... ehh x sopan lak gua gelak... ahakss... ahakss... ahaksss...

so... mari bersopan... dan hormatilah minggu2 bersopan gua ni... hehe...eh silap... ahaksss.. ahakss...

**gua pakai tudung putih bukan sebab takutkan saman yg dah mula merebak2 di masyarakat sekeliling gua yg x reti2 nak menghormati tempoh berkabung... gua menghayati tempoh berkabung ni coz klu bukan gua sebagai melayu sejati yg mendalami sejarah melayu dan memberi penghormatan terakhir then sape lagi..

**nantikan ke-avril-an gua... ahaksssss... serious gua gelak penuh gedik dan manja....

No comments: