Thursday, January 28, 2010

Ungkapan untuk harini… khamis..

Dalam suasana yg mengelirukan ni…( untuk gua terutamanya, gua xtau nape tetibe gua jadi minah emo yg sgt lemah lembut dan mudah tersentuh.. adakah ini effect bergabung dgn tudung putih atau sebab gua jangkit pepatung?..hahaha).. gua nak berkongsi ungkapan atau Quotes2 menarik dgn korg serta mengulasnya dgn lebih lanjut..

“I don’t want to be the girl that replaces the girl that can never really be replaced”..

Ye.. keadaan ni agak pundek… dah tau lu xleh lupakan awek lama lu lagi then nape gatal nak ajak gua kapel??.. gua adalah gua.. lu patut terima gua seadanya dan lupakan brengset itu… tapi memandangkan lu xleh lupa dia lg.. sooo…. Adios!!


“Love is like Heaven but hurts like Hell”

Time bercinta mmg best x terhingga… jantung berdeggup kencang.. hati berbunga riang.. tapi bila putus…. Mak aiiiiiii… sakitnya cam haram gampang… rasa macam kena lenyek trailer pastu reverse and kena lenyek lagi sekali… yg paling haram sakit tu on going and kite plak ble x mati2 sebab sakit putus cinta tu… damnnnn…


“My knight in shinning armour turned out to be a Loser in aluminium foil..”

Gua rase cerite2 kat tv tu suma bullshit.. banyak bagi gambaran gembira semata padahal hakikatnya lelaki sebaik tu x wujud… kalau wujud pon x ramai dan sudah pasti dah berpunya… damnnnnn… so end up gua selalu salah pilih… atau mungkin kah org macam gua ni Cuma mampu attract lelaki2 loser ni??..



“Behind every beautiful girl, there’s a dumbass guy who did her wrong and made her strong..”

Susah juga jadi orang secantik gua ni… hahahahahahahahaha




“Nothing is more painful than realizing he means everything 2 u but u mean nothing to him..”

Buat bazir masa gua je..



“Cinta adalah kesesuain jiwa dan jika itu tidak pernah ada, cinta tak akan pernah tercipta dalam hitungan tahun bahkan abad” (Khalil Gibran)

Ni quotes ter-favourite gua… sebab memang kena dgn hidup gua.. gua harap korang paham dan fikir balik maksud kata2 tu coz kengkadang kite ni suka sgt paksa hati untuk terima seseorg yg sah2 x sejiwa dgn kita semata2 tak nak sakitkan hati mereka… dan semata2 sebab kita sunyi… setiap hari terpaksa berpura2 gembira sedangkan hati meronta dan memberontak… adakalanya kita sanggup pujuk hati sendiri dan layankan je.. cinta tidak hadir dalam keadaan macam ni… cinta tidak libatkan simpati atau keterpaksaan atau kesunyian.. bila jiwa mampu bersatu, maka cinta akan terbit…



“If im making the right choice.. then why can I feel my heart breaking???”

Buntu gua ni…



“Out of the lies u told me… I LOVE YOU was my favourite”..

Amacam?.. makan dalam x??


**ni lah salah satu hobby gua... cari suitable quotes yg sah2 kena dgn hidup gua... hahaha...

**so quotes yg mana kena dgn hidup lu plak?

No comments: