Tuesday, January 5, 2010

percubaan pertama menjadi pembunuh..

Gua dah xleh blah!! Baran gua dah menjadi2.. musuh ketat gua ni saje je nak bakar line.. bikin gua panas.. gua lalu je kot tepi dia.. xyah ah nak melenting x tentu pasal... gua sentuh pon tidak... dah cukup gentlewoman dah gua ni... gua dah tonjolkan semua sifat ke-barbie-an gua instead of ke-avril-an gua.. apa lagi yg dia x puas hati sangat??.. apa lagi yg x kena???

Depan bapak gua, perghhhh dia punya liuk lentuk baik je.. nak amik hati ah tu... tapi once bapak gua blah je dia start ah tunjuk perangai membentak2 dia tu.. melenting macam gua dah jentik2 dia plak.. menyirap je gua..

akhirnya gua amik keputusan nekad utk menamatkan nyawa musuh gua... dia igt dia bagus sgt agaknya... gua dah x dulik dah!!!!... perasaan marah gua kat dia mmg dah membuak2.. even disaat akhir tu pon dia sempat nak melenting2 lagi... tapi belom sempat gua melakukan kekejian terlampau dek hasutan syaitooon, bapak gua tepis tgn gua...

"ko dah kenapa ni adik?.. nak tunjuk samseng x kena tempat.. yg ko tutup plug oksigen ikan kaloi ayah ni nape?.. apa aje lah masalah ko dgn ikan ni"..

5 comments:

zulfadzly. said...

astaga..ngn ikan pon ko bleh jadi..

Unknown said...

lu mmg buang tebiat...

cik bunga said...

hahahaha..
cam haram perangai ko. gado dgn ikan kaloi hahaha!

kupu-kupu biasa said...

zul... ikan tu mmg binatang dowwhh.. rase nk jotos je kepala dia..

biskut.. lu baru tau ke?.. hahaha.. meh ah join ke-buang tebiat-an gua ni..

cik bunga.. ikan tu biadap sgt.. sape ble thn..

Anonymous said...

sumpah lawak!!hahahaha terburai perut...