Thursday, January 21, 2010

kehidupan yg x berapa sihat..

Amaran keras!!... entry ni cuma untuk 18thn keatas je... gua xnak nanti mak bapak lu org salah kan gua plak klu korg terpengaruh dgn perangau x sihat ni...

Gua tau kerajaan dah buat macam2 kempen... harga pon dah dinaikkan... tapi gua seorang pengguna yg tegar dowhhh.. mana ble kurangkan beberapa batang dalam jangka masa terdekat ni... so nak xnak mahal pon gua kena beli gak...

mak bapak gua pon dah mula risau... tapi dalam diam dia pau gua punya gak... makin kurang dah stok gua ni.. kena beli lagi... dammnnnn.. naik tebal dah muka gua gi kedai tu... brother kedai bahulu yg rambut ala2 tomok tu dah tgk gua semacam...

Biadap betul... gua yakin pengeluar dan pembekal telah kangkang disetiap batang... dammnnn.. gua dah addicted... kempen kerajaan terpaksa gua buat2 xtau...

Baiklah... gua terpaksa buat pengakuan berani...

gua..


addicted dan pengguna tegar..

berbatang-batang...








Gula Tarik!!!!..


cam haram... sambil tulis enty ni gua dah ke-batang-an yg ke TIGA... adeeiii ble kencing manis gua camni... Tolonggggggg!!!!

4 comments:

BISKUTMARIE(",) said...

gula tarik tu menatang ape...?

kupu-kupu biasa said...

lu ni serious ke xtau gula tarik tu ape?.. aleemakkkk... esok klu stok baru gua datang gua akan cuba amik pic and upload eh.. tu pon klu sen gua cukup nak beli... hahahaha

BISKUTMARIE(",) said...

seyes la beb,ini bukan cobaan...

pumpin said...

wehh... nakk! beli kat mane?