Monday, January 11, 2010

Gambar paling ganas alaf ini.. serious!!!

Gua dah warning kan?? .. Tapi lu orang yg degil gak nak tengok so tanggung sendiri.. hahaha

Amacam??.. ganas x Pic yg gua upload ni??.. lepas tgk Deco bersama eric gua dapat ilham utk cuba kemas bilik gua... gua selongkar laci yg dah berabad gua x buka and jumpa benda ni....




Lu orang ada ke kad gini lagi??... ni gua bapak gua buat masa gua baru 5thn lebih kot... tiap2 thn dapat majalah... sampailah umur gua 12thn.. pastu gua terus x dengar berita lagi pasal kelab ni... wujud lagi ke tak eh?


**tadi gua buat tarian baik punya depan musuh ketat gua... dia mmg dah xleh blah dah.. terus melenting x tentu pasal.... gua gelak sakan dah.. padan muka dia... dia xleh buat tarian gitu.. gua kondifen sgt dah... tgn gua pon dah gegel nak mencapai plug oksigen dia... tapi tetibe...

"adik.... udah2 lah tu... pening ikan kaloi ayah tu ha tgk ko... tak pernah dibuat orang lain bermusuh dgn ikan kaloi... yang ko terkinja2 depan akuarium tu kenape? gi solat maghrib cepat!!"

cehh.. potong betul lah bapak gua ni... gua rase ikan ni ble bluetooth pikiran dia dgn bapak gua.. mcm tau2 je gua ada niat x berape baik...

5 comments:

ezam said...

saya pon ada juga....masa tu dalam darjah 4 ke 5 taon 1989...skrg ni baru nk masuk 21....

kupu-kupu biasa said...

err... matematik sy yg super slow atau awk yg salah tahun.... hahahahaha...

wujud lagi x kelab ni?... cool kan?... mcm x caya ble jadi ahli... hehehe

BISKUTMARIE(",) said...

gua rase elok lu letak pewarna kuku, baru smart...
hehehehe...

*suh bapak lu jual kaloi kat gua, kesian lak gua tengok ikan kaloi tu dpt orng mcm lu..
hahaha...
:D

Pepatung Mematung said...

wakakakak... aku pon ader siot kad tuh dulu.. tapi dulu ahh... skang ntah maner ntah.. pupus barangkali..

BELALANG said...

bangga tu sapa yg masih ada lg kad nieh... kira sentimental value beb.. =)