Friday, November 27, 2009

Ciri-ciri pasangan hidup yg sempurna..

Hari ini akak Kupu2 datang lagi dalam rancangannnnnnn.... Mari tengok Jodoh... hahahahahaha..

topik kita harini ye tuan2 dan puan2 serta tuanpuan2... banyak menimbulkan perasaan geli2 dalam diri.. ramai yg tertanya2 bagaimanakah ciri2 pasangan hidup yg paling sempurna untuk kita semua... so... ni ada lah sikit2 ilmu pelita hidup yg mampu dikongsi2 sambil menjamu hidangan raya...

Jangan terpengaruh dgn tajuk ilusi optik gua tu...

Gua tipu je... mana ada spesifikasi khas untuk mencari pasangan yg perfect..

Secara kukuhnya, mana ada lelaki yg perfect kat dunia ni... begitu gak dgn perempuan, mana ada yg perfect... hanya cinta yg hadir dalam diri kita untuk si dia tu je yg mampu buatkan si dia nampak perfect... tapi sumpah haram kite sorg je ah yg akan nampak dia perfect, while org lain akan rase kite mereng sbb berfikiran begitu... hahahahaha... pedulikan ape org nak kate... coz yg bercinta tu kite... yg akan rase ke-perfect-kan si dia tu pon kite gak...

Indah kan cinta?... secara tiba2 kita akan jadi manusia sempurna bila bercinta....

tapi kena igt gak.. once cinta tu pudar dan menghilang... bayangan kita di mata si dia akan kembali pada reka bentuk yg asal iaitu reka bentuk yg telah sekian lama lahir dalam mata org lain selain dari si dia sebelum ini... dimana kita akan kelihatan x sempurna dan serba kekurangan... dan masa ni sistem ungkit mengungkit yg kite ni dah berubah dan dah mula kurang menarik akan sentiasa menemani telinga kite sampai at one point kite sendiri ble ter-percaya yg kite ni huduh nauzubillah... hehehe

***tadi gua nonton "New Moon".. sweet nak mampos-mampos.. agak x logik utk menggambarkan lelaki se-sweet tu ada kat muka bumi ni... tapi gua layan je sbb mamat tu manesssssss... gua suka Jacob si werewolf tu.. maneeesssssss.... ye akan gua ulang lagi sekali perkataan tu... manneeessssss.... body dia mak aiiii maneesssssss.... huh!!... hhmmm!!.. hhaaiisshhhh!!... tu je gua ble ckp betapa gua teruja tgk dia... hahahaha

***yg paling binawe mase tgk New Moon sebab ada gangguan mental oleh beberapa budak hingusan yg buat bising bila mamat isap darah tu on screen... diaorg tu igt gua bayar mahal2 nak dgr suara diaorg je agaknye... masa Jacob yg maneessss tu bukak baju lagi lah bising... cehhh!!... bising2 pon bukan nye diaorg tu ble dapat si Jacob tu... dah sah2 Jacob tu gua punya pakwe.. gua ni tgh jadi perempuan paling perfect kat mata dia... so diaorg tu nak bising2 apehal... ganggu mood sayang2 gua je... tak hormat langsung kat perasaan gua sebagai awek dia... xde adab betul!!.. biadap yg teramat!!.. huh!!

***neway, selamat hari raya aidiladha... maaf zahir batin... sori klu blog gua banyak singgung perasaan korang or sape2 je... klu tersinggung seelok2nya next time xyah bace blog gua yg mcm haram ni... lu ble start berkecimpung baca blog yg menepati selera pembacaan lu... gua tetap dgn cara gua..

1 comment:

zulfadzly. said...

Selamat Hari Raya beb..

akak kupu2..tolong tgk kan jodoh sy..buleh? hahahhaha..