Tuesday, November 24, 2009

Sokongan Penentu Nasib..

Gua tgh meratap pilu bermuram durja nestape...

hati diselubungi awan kelabu dan mendung yg berterusan...

jiwa gua merintih bagai ditusuk sembilu...

gua pelik..

yg patah tu hati gua... tapi kenapa satu badan rasa sakit???..macam semua tulang temulang gua ranap dilenyek stemroll... dah lenyek dia reverse pastu dia lenyek balik...

cilake... sakit x terperi... xde perikemanusiaan sungguh... hati sakit sudah lah... nape satu badan pon nak join venture rasa sakit...

kesimpulannya gua perlukan kata sokongan dari lu orang... serious... lutut gua dah gegel dah ni... menunjukkan gua betul2 sedih... x sure ape kaitan tp gua tulis gak... hahahahaha

7 comments:

Zulfadzly said...

rasanya macam ade beberapa part tak lengkap dlm ini story..hurm..

nevermindlah..

beb..be strong..and..inilah gunenyer kawan..aku nak upah boleh?

nyanyi lagu wonderpet 1..

hahahahahahah..

ini seriussssssss... :p

kupu-kupu biasa said...

aku upah ko dgn menjadi kawan ko paling baik xleh ke?.. hahahaha

Zulfadzly said...

yaaa..tentu aja bisaa..

Pepatung Mematung said...

kau nih betul-betul sedih atau cuma memfasihkan bahasa melayu kau tuh?.. wakakaka.. camne aku nak caye kalau kau sempat buat lawaks kat hujung ayat... wakakaka...

kupu-kupu biasa said...

sedih betul... tapi dh x sedih dah..

aku namakan tu teknik penyamaran perasaan yg bercampur baur... hamik kau.. hahahaha

BISKUTMARIE(",) said...

lutut gegel...??
len macam je...??
=|

pumkin said...

ko nape nyah?