Saturday, September 26, 2009

Mari main kuiz psychology tentang cinta..

4 tahun lepas kawan aku yg fun size ada ajak aku main kuiz bangang ni... kol 12 tghari dia call.. aku x bgn lagi coz kat negara aku tu awal sgt utk bangun.. hehehe.. neway, dia suruh aku jawab kuiz yg kononnya pakar psychology dh test dah benda ni...

syarat nak jawab kuiz ni mudah jer.. kau kena jujur and jawab serta merta apa yg ada kat otak kau masa kau baca soalan2 ni.. tak leh lengah masa untuk fikir jawapan coz nanti jawapan kau tak berape mengenai sasaran.. dah tak feel lah.. aku ada ingat2 lupa skit kuiz ni tapi wat masa ni aku rasa betul lah kot..


1. buat columns dalam 9 pastu lu kasik garis lah utk asingkan column tu… pastu tulis number kat atas setiap column (dari 1-9)

2. column pertama dan column kedua kau tulis nama lelaki atau perempuan yg telintas kat fikiran kau tapi bukan ahli keluarga..

3. column ketiga dan keempat kau tulis nama sape2 yg terlintas kat fikiran kau and boleh letak nama keluarga atau kawan2

4. column kelima, keenam, ketujuh dan kelapan lagu2 yg terlintas kat fikiran korang..

5. column kesembilan, tulis nombor yg terlintas kat otak korang skang..


Setelah selesai menulis kesemua jawapan dalam column.. bolehlah kiranya korang semak jawapannya dalam entry aku yg satu lagi... hahahaha... kalau gua letak sini nanti lu orang cheating.. ingat... lu orang kena jujur and spontan masa jawab kuiz ni...

No comments: