Tuesday, September 22, 2009

pencarian x sudah...

mata aku dah berpinar mencarik blog seseorang... dia cakap slow sangat... telinga piring astro aku ni x berapa nak tangkap ape dia cakap.. so aku merajinkan diri mencari dia dengan menggunakan segala perkataan yg aku rasa dia ada sebut.... hahahaha... amacam??.. gigih x aku??.. apa kata korang tolong aku carik??..
ni hint dia..

sempoi gile..
arigato..
mrraju(aku rasa dia tipu tapi aku carik gak)..
ronaldinho(pon aku tau dia tipu tapi aku cari gak)..
myvi (xde kena mengena tp aku cari gak)..

serious... ko rasa apa nama blog dia??..

4 comments:

Pepatung Mematung said...

kau carik aku ke?.. ;P

Anonymous said...

org da bilang takde... takdela... ape besar punyer batu ade dlm kepale awak... herm... takde cari samapai lebam pon takkan jumpe...

Metamorphosis Boy said...

cehh!! hint ko tu membantu sgt..xdpt den nak nolong..

waaa...da ade pingbox..xsangke..

kupu-kupu biasa said...

pepatung, jgn perasan... dah sah2 aku tau blog kau..

anon, ye ke xde?.. mcm susah nak caya sbb awk yg bg hint tu..

meta, eleh kalau aku bg hint byk baik aku carik sendiri... hehehe... awat?.. hang jeles ka?.. hehehe... ko kan cikgu yg ngajo aku benda menyesatkan ni.. so mestilah aku pon dah ade pingbox.. hehe