Friday, October 2, 2009

episod dua

cilake lagi sekali.. aku lupa mana aku letak entry kak jenin yg lagi satu... dammmittt... so aku kena karang lagi sekali...

ni berlaku beberape hari sebelum raya... seperti yg aku katakan dulu, aku ni tergolong dalam orangpenting gak ah kat opis aku tu... hahahahaha... mcm haram.... so aku raya pertama pon aku kena keje.. tapi ntah macam mana CEO kat headquarters tu baik lah pulak bagi cuti raya... dapat mimpi indah malam sebelumnya barangkali org tua tu... anyway, nak dijadikan cerita, ketika semua tengah bergelak ketawa ria suka tanpa duka dapat cuti, kak jenin ni terus menyelit diantara kami dan terus bentak2... "alaaa.. akak dah batalkan dah tiket FLIGHT ke pantai timur untuk raya ni.. eeii ada jugak yang kena belasah dengan aku ni... kata tak bagi cuti.. orang dah batalkan tiket FLIGHT dia bagi cuti pulak".. kau pelik x?.. orang hepi dapat cuti raya, dia plak bentak2 marah... pastu nape nak jugak emphasize yg dia naik flight?????... alooo... tiket airasia tu bukan mahal mana pon... jgn sengal sgt lah... buat malu jer... yg pelik tu, bukan dia duduk umah parents dia je ke?.. and bukan mertua diapon senegeri dan sedaerah je ke?????... dammnnnnn.. penipuan terhebat lagi nampaknya..

No comments: