Friday, October 2, 2009

episod tiga

aku xtau ah betul ke x.. tapi kak jenin kata laki dia puasa sepanjang tahun... dah setahun mereka tak tido bersama sebab laki dia puasa zahir dan batin (sebab kononnya laki dia penjaga barangan pusaka keluarga kalau tak silap aku) .. tanpa segan silu kak jenin buat statement.. "Akak ni kawen bukan sebab seks".. kalau kau kat tempat aku kau rase apa kau buat???.. aku ada gak ah perasaan nak melazer balik... tapi memandangkan aku malas nak layan sgt dia ni so aku diamkan saje... aku rasa kak jenin ni lupa konsep asal perkahwinan kot.. menghalalkan sesuatu yg haram... menambah zuriat.. damnnnn... tapi ape pon aku salute ah dia ble tahan selama itu... kalau aku tu dah lama gi mahkamah syariah untuk tuntut hak aku sebagai isteri... serious kak jenin handal... handal berpura2 gembira...

3 comments:

Zulfadzly said...

oooo..dah tu anak dia tu made in pokok pisang ker? petik camtu jer..

kupu-kupu biasa said...

anak buluh betong kot.... hahahahaa

Pepatung Mematung said...

wakakakakaka... sengal betil kakak opis kau nih... ble menang award "penipuan paling bangang"