Sunday, October 18, 2009

gua dah jatuh cinta...

kali ni gua serious...

hati gua x menipu..

degupan jantung sudah mula kencang..

nak tido pon susah.. asyik teringat.. dah ah gua insomnia.. now dah makin teruk.. harap2 jgn tetibe terus amnesia sudah...

dari tadi gua pusing kiri dan kanan... dah adjust kedudukan berkali-kali... doa tidur pon dh berkati2.. kambing pon gua dah kira 31 kandang.. mata sukar lelap juga.. asyik terbayang dan tersenyum sendiri.. cilake.. camne nk rest kalau camni..

adakah ini yg dinamakan cinta??.. kalau betul naya lah gua kalau hari2 camni.. tgn plak gatal nk sms kawan2 gua nak bagitau perasaan gua.. setelah puas kena maki dgn kawan2 gua sbb ganggu diaorg tido, gua melayar harapan cinta gua kt sini plak.. iishhhhh... apsal tetibe gua mcm gedik semacam ni... perlu kah gua segedik ini?.. jatuh lah imej punk rock gua kalau gini...

aahhhhhhhhhhhh... macam haram... filem Papadom telah berjaya mencuri hati gua dan x semena2 gua jatuh cinta serta merelakan ke-jatuhan cinta ini... gua harap korang pon jatuh cinta dengan filem ni juga... cuma maybe korang x perlu lah sekemaruk gua tgk cerita ni berkali2 kat pawagam... hahahaahahaha...

2 comments:

aYongCasPer said...

cesss!!! gedik cam sarah!!!
muahahahaaa!!!

BISKUTMARIE(",) said...

xsabar gua nak tgk papadom...
aihh...