Thursday, October 8, 2009

gostan..

pernah kah anda melihat burung (real burung.. yg hidup.. ada kepak tu) terbang gostan (reverse kalau kate omputihnyer tu..)... hahaha.. serious gua cakap...

tadi masa ribut kat luar, angin kenyang x hengat lah... gua tak semena2 mengaji dalam keta... cuak seketika... masa ni terus teringat family.. perghhhh... dalam ketakutan tu gua tengok cermin kiri gua tetibe nampak sekor burung nak merapati pokok yg dah ter-shuffle2 dah kena tiup angin... tapi instead of terbang ke arah pokok shuffle tu, burung tersebut terbang secara gostan pulak... pelik tak pelik ah stunt burung tu... gua terkesima jap... gelak dua tiga das pastu gua sambung berdoa agar terselamat dari ribut yg hadir secara tiba2 ni... alhamdulillah gua dan rakan2 selamat... tapi untuk burung gostan tu gua tak sure... yang pasti pokok shuffle tu dah jatuh menyembah bumi... subhanallah...

No comments: