Saturday, October 10, 2009

janda rupanya..

percaya atau tak aku ble dikategorikan sebagai janda... cilake betul.. mana tak nya... masa aku kecik2 keje aku kawen cerai kawen cerai jer bila main kawen2.. kejap pengantin lelakinya jiran aku.. kejap nanti tukar plak sepupu aku... pastu kalau ada masa kecederaan lebih sikit sebelum maghrib tu, sure anak tokei kedai runcit depan tu jadi laki aku... perrghhh... itu baru satu hari... setahun ada berapa hari plak cuti sekolah dari aku tadika sampailah aku darjah 3?... ble masuk book of record beb...

pastu yg xleh blah lagu kawen aku suma sama jer... kompang pakai mulut "pang pang kopang kopang.. gebing gebing gebing gebing".. repeat 18 ratus kali plak tu... cehhh... xde kepelbagaian langsung..

dah ah pengantin lelaki x sopan dan tak beretika... ada ke patut pakai seluar pendek dgn selipar toilet je naik pelamin... xde kelas betul.. aku ni dah cun dah pakai mascara tompok kuning guna teknik calit debunga bunga raya... rambut plak dah ikat dgn getah tempe... cehhhh.. patutlah aku ceraikan suma... dan ternyata 'per-cerai-an' itu telah membawa impak yg mendalam dimana till now x kawen lagi dah... uuwwaaaaaaa...... tapi atleast gua janda berhias beb... hahahahaaha


*aku xtau korang dulu kecik2 camne tapi dulu masa kecik2 aku suka cilok drift baik punya make up mak aku... pergghhhh... layan siot bila pekena liptip (ye aku tau sebutan betul dia lipstick tapi masa kecik aku panggil liptip) kat bibir mungil aku ni... pastu lepas pakai liptip bibir mesti nak dijuihkan dan dimuncungkan sepanjang yg boleh agar suma org kampung tau aku pakai liptip beb... hehehe..

2 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

kenangan yang paling indah di zaman kanak2

Unknown said...

hahaha...
gua ingt zaman kanak² gua pun lebih kurang mcm lu..
cumenye gua jadi pengantin lelaki...
zaman kanak² gua ramai kwn pompuan...
so jarang pegang pistol mainan...
hee...
:D