Wednesday, September 2, 2009

Kenapa susah nak tinggalkan?..

"The hardest part of walking away from you is knowing you wont run after me"..

Aku rasa quote ni ade betulnyer.. kengkadang kita memang nak sangat tinggalkan kekasih kite tapi cam haram susah.. ye la, macam cite hindustan kan, kalau awek majuk.. balak dia sure kejar and pujuk.. standard ah.. perempuan memang suka kalau pakwe dia pujuk.. tapi masalahnya, kita dah ble jangka yang kekasih kita tu memang xkan pujuk and memang takkan cari kite dah... sebab tu kita tak putus2 dengan dia... sebab hati kita ni macam berat sangat nak lepaskan... coz kita memang dah ble jangka yang kalau kita mintak putus, dia confirm2 biarkan aje.. xde maknenyer dia nak pujuk balik.. and ternyata bukan itu yang kita ni harapkan.. sebab kalau dia x kisah kita xde kat sisi dia, kita akan sakit hati berkali ganda lagi.. and therefore kita pujuk hati sendiri and stay lagi dengan mereka2 ni..

kengkadangkan, aku harap sangat mereka2 ni ble nampak betapa kita ni sayang kat dia and betapa dia dah sakitkan hati kita tahap gampang.. then maybe... MAYBE... maybe ye kengkawan, dia akan sayang kita lebih dan hargai kita ni.. tapi sayang... Ex aku suma buta.. just because aku ble tahan bertahun dengan orang x guna, doesnt mean that aku nak terus hidup dlm keadaan tak guna tu... manusia paling sabar dalam dunia ni pon eventually akan hilang sabarnya... sebab aku yakin, kita semua ada maruah.. kita tak perlu terhegeh2 stay dengan mereka2 ni untuk hepi...

neway, aku tetibe terpikir pasal tajuk ni sebab aku tetibe teringat pasal zaman jahiliah aku dulu... terpikir nape aku sengal sangat and susah sangat nak tinggalkan ex aku yang sah2 dah banyak cederakan aku secara fizikal dan mental.. masa bercinta dulu x rase sengal.. skang ni dah tua bangka baru terasa sengal.. dammiitttt..

3 comments:

cik bunga said...

hmm..
ko anggap je ar kita akan dipertemukan dgn org yg salah sblum jumpa the right one..

Pepatung Mematung said...

yeezzaa.. and kite stay sbb kiter igt mereka2 ni akan berubah.. mcm entry ko sebelum2 ni arr.. mereka takkn berubah..

kupu-kupu biasa said...

cik bunga.. ni kisah lama lah...

cik pepatung.. ha ah.. mmg x berubah... dah jadi janda aku lama pon aku tgk diaorg tu mcm tu.. kesian betul sape2 yg couple dgn diaorg lepas ni... hahahaha.. aku dh lepas dah azab tu... legaaaaaa..